viernes, 2 de octubre de 2009

talla L plus



Hola!
Os que me conocedes ben, sabedes que son ADICTA as revistas en general e as de moda en particular, todas sen excepcion...
Devoro visualmente cada revista que cae nas miñas mans, sea o vogue, elle, telva, neo2, citizen K.... ou semanais dos xornais que me volven tola.... Gracias a elas estou o dia de todalas tendencias visuais
Xa sei que esto non é unha noticia e non merece un post.... Pero si o merece a foto que me encontrei no ultimo numero da revista GLAMOUR ...
esta muller e Lizzi Miller... unha modelo de tallas grandes ou como diria a miña amiga lucia de talla L PLUS. A verdade e que nos comemos moito a cabeza porqu esta chica esta estupenda.... é unha muller normal con curvas, eu solo espero que este exemplo se multiplique e deixe de estar de moda a delgadez extrema....
Imaxinadesvos a Victoria beckam gorda? estaria ven que se puxese de moda estar NORMALES....
En fin deixovos con un enlace da sesion de fotos
das modelos L PLUS...

4 comentarios:

Lucía dijo...

para una vez que digo lo de la L plus.....jajajaja Moooola, vivan las L plus!

Susana dijo...

viva a L plus

Puntadas Descaradas dijo...

buffff! que quieres que te diga yo...vivan todas las x que van despues de la l.

EVA-CARBALLO dijo...

ESTOU DE ACORDO COA LINEA L-PLUS, VIVAN OS KILIÑÑOS DE MAIS, VEN LEVADOS!!!!!!!!!!

Publicar un comentario